Aankomst in New York - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Adelrijk - WaarBenJij.nu Aankomst in New York - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Adelrijk - WaarBenJij.nu

Aankomst in New York

Blijf op de hoogte en volg Adelrijk

09 Juni 2018 | Verenigde Staten, Manhattan

Ik wist niet dat Amerika zo ver weg was. De reis duurde erg lang. Ik zat bij het raam maar er was niks te zien alleen maar wolken - achteraf had ik beter een slaapmiddel kunnen nemen.
Onderweg kwam ik mijn reisgenoten tegen en konden we samen opreizen. De grootste verrrassing wachtte ons in New York zelf. De wijk waar ze zouden verblijven had veel weg van een wijk in Afrika of Zuid Amerika. Het was een soort mini-Colombia. Overal uithangborden in het Spaans, fruitverkopers op straat, iedereen nog op straat terwijl het al donker werd, jonge kinderen nog laat op. De grootste verrassing was toen we om 10 uur ‘s avonds lokale tijd aaanbelden bij de “dorm”, een eenvoudig huis, en de beheerder ons niet binnen wilde laten. Vanboven aan de trap maakte hij ons in gebrekkig Engels duidelijk dat we niet welkom waren. Ik wilde het contact telefoonnummer dat ik had gekregen vervolgens gaan bellen maar ontdekte dat ik niet kon bellen in Amerika.
Wel even een drama dus, en na wat zoeken naar een hotel kwamen we bij een Holiday Inn waar we mochten bellen. Toen kwam het gelukkig alsnog goed. De beheerder was geinstrueerd ons binnen te laten. De kamers bleken best mooi en schoon.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adelrijk

Ik reis naar het hoofdkwartier van Epoch Times midden in Manhattan, New York City. Ik verblijf in Jackson Heights, in Queens.

Actief sinds 05 Juni 2018
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 3627

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 30 November -0001

NYC

Landen bezocht: